بررسی محصولات تی پی لینک

تی پی لینک نامی آشنا در عرصه تجهیزات شبکه است، در حال حاضر این کمپانی تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه است که کالاهای آن در بیش از 120 کشور عرضه می گردد.
فعالیت شرکت تی پی لینک (TP-link) توسط دو برادر از سال 1996 در چین آغاز شد. نام گذاری این کمپانی براساس Twisted Pair است، که نوعی کابل زوج بهم تابیده است. در حال حاضر این کمپانی توانسته است رتبه نخست را بین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه بدست آورد. تی پی لینک در سال 2005 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات شبکه به سطح جهانی برساند و از سال 2008 فعالیت رسمی خود را در آمریکا آغاز کرد. این شرکت در تولید محصولات و تجهیزات شبکه پیشرو بوده و توانسته با پیشرفت و توسعه صنعت روز نیازهای آتی مردم را بشناسد و تامین کند.

در سال 2016 کمپانی تی پی لینک همزمان با گسترش تولید محصولات هوشمندسازی منازل، شعار و لوگوی شرکت را تغییر داد و همچنین گوشی ­های هوشمندی را با نام Neffos روانه بازار کرد. کمپانی هایی شناخته شده ­ای نیز، رقبای شرکت تی پی لینک محسوب می­شوند که شامل: Asus, D-Link, Netgear و Linksys جزء رقبایی هستند که نمایندگان فروش آنها در ایران نیز فعالیت می­کنند.

کمپانی تی پی لینک دارای نمایندگی­های فروش متعددی در سراسر ایران است که یکی از این نمایندگی ها، فروشگاه آنلاین تک رایان می­باشد. این فروشگاه از سال 1377 در منطقه غرب تهران در زمینه کالاهای دیجیتال و تجهیزات شبکه فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون یکی از نمایندگی­های برند تی پی لینک می باشد. شما می توانید برای تجربه یک خرید آسان و مطمئن از طریق وبسایت فروشگاه تک رایان و یا مراجعه حضوری به آدرس مندرج در قسمت تماس با ما، از خرید سریع همراه با کسب راهنمایی توسط کارشناسان مجرب و حاضر در فروشگاه آنلاین تک رایان بهره مند شوید و محصول مورد نظرتان را بهترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید. برای مشاهده لیست قیمت تجهیزات شبکه برند تی پی لینک به صفحات مربوطه آن در فروشگاه تک رایان مراجعه کنید.
 

 

برخی از محصولات و تجهیزات شبکه برند تی پی لینک شامل:

  • مودم روتر سیمی و وایرلس
  • سوئیچ شبکه
  • کارت شبکه
  • تجهیزات POE
  • ماژول های وایرلس
  • دوربین مداربسته
  • و ...
 
 

مودم ها و روترهای برند تی پی لینک TP-link

یکی از پرفروش­ترین و محبوب­ترین محصولات شرکت TP-link، مودم روترهای این شرکت است، معمولا این محصولات از رده قیمتی مناسبی برخوردار هستند. لیست محصولات زیر شامل برترین و محبوب­ترین مودم روترهای این کمپانی است. روترهای سریArcher  این کمپانی از سری محصولاتی است که مخصوص گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی و به بازارا ارائه شده است.
 

مودم روتر تی پی لینک TD-W8961N

مودم روتر TD-W8961N یکی از محبوب ترین مودم های شرکت TP-link است که برای مصارف خانگی و یا دفاتر اداری کوچک مناسب است، این مودم روتر دارای دو عدد آنتن برای اتصال بی سیم است که با توجه به اینکه این مودم از سری N بهره مند شده است توانسته است با حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه و یک پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن است.
مودم روتر تی پی لینک TD-W8961N می تواند تا شعاع 40 متر را با تعداد 15 کاربر را پشتیبانی کند، به همین دلیل برای فضاهای کوچک مانند خانه ها یا دفاتر کوچک مناسب ­تر است.


 
 


مشخصات و اطلاعات فنی مودم روتر تی پی لینک TD-W8961N

ابعاد: 195×130×35 میلیمتر
پورت: RJ-11
تعداد پورت: 1 عدد
پورت اترنت: RJ-45
تعداد پورت اترنت: 4 عدد
سرعت انتقال: حداکثر 300 مگابایت بر ثانیه
تعداد آنتن: 2 عدد
قدرت آنتن: 5 دسی بل
استاندارد بی سیم: IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
 
 

مودم روتر  TP-Link Archer MR100

مودم روترهای سری Archer از برترین سری محصولات تی پی لینک است که به طور ویژه برای گیمرها طراحی شده ­اند و مورد توجه بسیاری از کاربران حرفه ­ای قرار گرفته است. مودم روتر مدل Archer MR100 یکی از برترین مودم روتر­های گیمینگ این برند می­باشد. این مودم روتر دارای ویژگی­هایی است که یکی از این ویژگی­ ها پشتیبانی از استاندارد 4G / LTE با نرخ بارگیری حداکثر 150 مگابیت در ثانیه است. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده همزمان 32 دستگاه را بدون پیکربندی دارد، استفاده از این مودم روتر برای کاربران بسیار آسان است، شما می توانید سیم کارت خود را وارد این دستگاه کنید و با فعال کردن نقطه اتصال LTE فعال کنید و به سادگی به آن متصل شوید. مودم روتر مدل Archer MR100 دارای دو آنتن با قابلیت جداشوندگی دارد که کاربر را از یک اتصال پایدار و کارآمد بهره مند می کند.

 
 


مشخصات و اطلاعات فنی مودم روتر TP-Link Archer MR100

ابعاد: 19×13×13 سانتیمتر
آنتن: خارجی با قابلیت جداشدن
تعداد آنتن: 2 عدد
تعداد کاربر قابل پشتیبانی: 32 کاربر
استاندارد WiFi: IEEE 802.11b/g/n
رابط‌‌ها: پورت اترنت RJ-45 LAN- پورت RJ-45 WAN/LAN
دارای حالت کنترل والدین
نشانگر LED
 

سایر مودم روترهای برتر تی پی لینک شامل:

 
  • TP-Link TD-W9960
  • TP-Link Archer MR200/AC750
  • TP-Link TL-MR6400 V4
 

سوئیچ­ های برند تی پی لینک (TP-link):

کمپانی TP-link توانسته است طیف وسیعی از سوئیچ­های مدیریتی و غیرمدیریتی را به بازار عرضه کند. این سوئیچ­ ها از کیفیت بالایی برخوردار هست و با رده قیمت­های متفاوتی برای مصارف خانگی، اداری و شرکت­های سرویس دهنده اینترنت موجود هستند. سوئیچ­ های غیرمدیریتی این کمپانی نصب آسانی دارد و برای راه اندازی آن نیازی نیست که حتما کارشناس شبکه باشید. اکثر سوئیچ ­های تولیدی این کمپانی قابلیت POE دارند و همینطور برخی از این سوئیچ ها، سوئیچ های هوشمند هستند.
 

 

سوئیچ غیرمدیریتی 8 پورت TP-link TL-SF1008D

سوئیچ TP-link TL-SF1008D برای مصارف خانگی، دفاتر کوچک مناسب است. این سوئیچ با 8 پورت و سرعت 100/10 مگابایت بر ثانیه، امکان برقراری بین 8 دستگاه را برای کاربران میسر کرده است. از آنجائیکه  سوئیچ تی پی لینک  TL-SF1008D یک سوئیچ غیرمدیریتی هست، بنابراین نصب و راه اندازی برای کاربران راحت است. همچنین این سوئیچ از قابلیت Auto MDI/MDIX پشتیبانی می کند بدین منظور شما نیازی به استفاده از کابل های crossover و پورت های uplink ندارید. با استفاده از فناوری سبز و بهینه سازی مصرف انرژی در محصولات تی پی لینک، این سوئیچ مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

 


مشخصات و اطلاعات فنی سوئیچ غیرمدیریتی 8 پورت TP-link TL-SF1008D

ابعاد: 134×79×22 میلیمتر
نوع سوییچ: 10/100 مگابایت بر ثانیه
تعداد پورت ها: 8 عدد
ویژگی ها:
استفاده از فناوری سبز
امکان نصب روی دیوار
پشتیبانی از کنترل جریان استاندارد IEEE 802.3x برای انتقال اطلاعات
پشتیبانی از سیستم یادگیری خودکار آدرس MAC
سیستم خودکار MDI/MDIX
 

 

کارت های شبکه برند تی پی لینک (TP-link):

کارت شبکه یکی از اصلی­ ترین قطعات اتصال به شبکه است که این کارت­ ها می­توانند اینترنال یا اکسترنال باشند. همچنین کارت­های شبکه از نظر نحوه اتصال می­توانند از نوع سیم دار یا بی سیم باشند. کمپانی تی پی لینک با استفاده از تکنولوژی و فناوری­های روز دنیا توانسته است کارت­های شبکه­ای را با کیفیت بالا و قابلیت­های ویژه ای تولید کند.
کارت شبکه بی سیم برای دسترسی آسان کامپیوتر یا لپ تاپ شما به شبکه کاربرد دارد، کارت­های شبکه معمولا به پورت USB دستگاه متصل می­شوند و از نظر شکل ظاهری شبیه به فلش مموری­ ها هستند. اکثر کارت­های شبکه با استاندارد 802.11g تولید شده اند.
 

 

کارت شبکه بی سیم TP-Link Archer T4U AC1200

کارت شبکه Archer T4U AC1200 یکی دیگر از محصولات برتر کمپانی تی پی لینک است. این کارت شبکه بی سیم در ابعاد 92×31×13 میلیمتر طراحی شده است و همچنین دارای دو فرکانس قابل انتخاب در فرکانس­های 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز می­باشد. این محصول در فرکانس 5 گیگاهرتز می­تواند سرعت حداکثر 867 مگابایت بر ثانیه و در فرکانس 2.4 گیگاهرتزی نیز  سرعت حداکثر 300 مگابایت بر ثانیه را به کاربر ارائه دهد. کاربران می­توانند با اتصال این کارت شبکه به پورت USB 3.0، ده برابر سرعت بیشتری را نسبت پورت USB 2.0 تجربه کنند.

 


مشخصات و اطلاعات فنی کارت شبکه بی سیم TP-Link Archer T4U AC1200

ابعاد: 92×31×13 میلیمتر
نوع اتصال: بی سیم
رابط: USB 3.0
دارای دو باند فرکانس 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز
حداکثر سرعت: فرکانس 5 گیگاهرتز 867 مگابایت بر ثانیه / فرکانس 2.4 گیگاهرتزی 300 مگابایت بر ثانیه
استانداردها: IEEE 802.11ac, IEEE 802.11a / IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b
دارای کلید WPS











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 12 آبان 1400
  • َAghasi - Admin
  • 611

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025