برترین کامپیوترهای همه کاره کدامند؟

اگر فضای میز کار یا بودجه­تان کم است، کامپیوترهای همه کاره یکی از راه حل­هایی هستند که می­توانید به آنها فکر کنید. All in one­ها در عین حال که هزینه شما را پایین می­آورند، فضای کمتری را اشغال می­کنند. کامپیوترهای همه کاره چیزی بیش از یک راه­حل منحصر به فرد برای دفتر کار یا میز کامپیوترتان هستند، آنها صفحه نمایش بزرگتر اما قابلیت حمل کمتری نسبت به لپ­تاپ­ها به شما ارائه می­دهند.
اساسا، شما یک رایانه رومیزی، نمایشگر و اسپیکر را در یک بسته دریافت می­کنید، بنابراین راه اندازی آن برای شما خیلی ساده خواهد بود. شما مجبور نخواهید بود به اندازه­ای که برای یک رایانه رومیزی سنتی هزینه تجهیزات جانبی پرداخت می­کنید، برای کامپیوترهای همه کاره هزینه کنید. بنابراین در طولانی مدت در هزینه­های شما صرفه جویی خواهد شد. با این حال، این دستگاه‌های AIO به اندازه‌ای هستند که شما روز کاریتان را بدون مشکل سپری کنید. برخی از مدل­های کامپیوترهای AIO سایر لوازم جانبی مورد نیاز شما را به صورت رایگان ارائه می­دهند، مانند ماوس­ ها و یا کیبوردها. برخی از مدلهای کامپیوترهای همه کاره نیز دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت های چند لمسی هستند.
برای اینکه بهترین خرید All in one را داشته باشید، به شما پیشنهاد می­کنیم به صفحات مربوط به کامپیوتر همه­ کاره در فروشگاه آنلاین تک رایان مراجعه کنید و همچنین از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب بهره­ مند گردید.

ما در این مقاله سعی کرده ­ایم که کامپیوترهای AIO را در قیمت، شکل و اندازه و قیمت­های مختلف معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین و مناسبترین دستگاه مورد نیازتان را انتخاب کنید.

 
 


کامپیوتر همه کاره iMac (24-inch, 2021)

همه چیز را با جزئیات واضح در صفحه نمایش 24 اینچی 4.5K رتینا مشاهده می کنید. فناوری True Tone به طور خودکار دمای رنگ نمایشگر شما را با نور محیطی تنظیم می‌کند تا تجربه تماشای طبیعی‌تری داشته باشد. iMac در هر زمینه­ ای نسبت به نسل گذشته ­ی خود پیشرفت چشمگیری داشته است. اپل این دستگاه را در رنگهای جذاب آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، زرد، نارنجی و بنفش طراحی و روانه بازار کرده است.
 

 

اطلاعات فنی کامپیوتر All in one iMac (24-inch, 2021)

پردازنده: Apple M1 chip with 8‑core CPU
گرافیک: Integrated 7-core – 8-core GPU
ظرفیت رم: 8 گیگابایت – 16 گیگابایت
حافظه: تا 2 ترابایت
صفحه نمایش: 24 اینچ -  4.5K Retina display
 



کامپیوتر همه کاره سرفیس استودیو 2

سرفیس استودیو 2 یکی از کامپیوترهای همه کاره کمپانی مایکروسافت است که تقریبا 2 سال پیش معرفی و وارد بازار شد. این دستگاه ویژگی­های بسیاری دارد ولی یکی از ویژگی­های برتر محصولات برند مایکروسافت نسبت به سایر رقبا، ترکیبی از فنرها، لولاها و اتصالات است که به کاربر این امکان را می­دهد تا بتوانند زاویه­ ی دلخواه خود و مناسب با شرایط فیزیکی خود را از صفحه نمایش داشته باشد. همچنین این دستگاه به طور ویژه برای افرادی طراحی شده است که به اموری مانند طراحی گرافیکی می­ پردازند، طراحان گرافیکی و هنرمندان دیجیتال که معمولا محتواهای تصویری و گرافیکی ایجاد می­کنند. این کامپیوتر همه کاره قدرتمند از قیمت بالایی برخوردار است اما خریداران آن می­توانند مطمئن باشند که یک دستگاه بی همتا را بدست آورده ­اند.
 

 

اطلاعات فنی کامپیوتر All in one سرفیس استودیو 2

پردازنده: Intel Core i7
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 - GTX 1070
ظرفیت رم: 16 گیگابایت – 32 گیگابایت
حافظه: 1 ترابایت – 2 ترابایت SSD
صفحه نمایش: 28 اینچ - رزولوشن 3000×4500 
سیستم عامل: ویندوز 10
صفحه نمایش لمسی: چند لمسی 10 نقطه ای
ورود: با شناسایی چهره

 


کامپیوتر همه کاره Dell XPS 27

Dell XPS 27 AIO ترکیبی از صفحه نمایش لمسی عظیم 4K UHD با شش بلندگوی قوی است. این دستگاه نه تنها طراحی جذابی دارند بلکه تکنولوژی­های به کار گرفته این دستگاه، آن را در رده بهترین پنل­ های مهندسی قرار داده است. بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای کاربران حرفه­ ای نیز باشد. این کامپیوتر رومیزی می­تواند با نمایش صد در صدی رنگ­ها سطح وسیعی از رنگها را پوشش دهد تا شما بتوانید رنگها را واقعی و زنده مشاهده کنید. این دستگاه را می­توانید با پردازنده ­های Ci7 و یا Ci5 تهیه کنید. کمپانی دل برای افزایش سرعت و در عین حال ظرفیت حافظه بالا، از حافظه های 1 و 2 ترابایت HDD و همچنین از حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده است.
 


اطلاعات فنی کامپیوتر All in one Dell XPS 27

پردازنده: Intel Core i5 – Core i7
گرافیک: Intel HD Graphics 630; AMD Radeon RX 570
ظرفیت رم: 8 گیگابایت – 32 گیگابایت
حافظه: 1 ترابایت – 2 ترابایت HDD،  512 گیگابایتSSD
صفحه نمایش: 27 اینچ 4K - رزولوشن 3840x 2160
سیستم عامل: ویندوز 10
ویژگیها: وبکم 720p با سنسور مادون قرمز- ۱۰ اسپیکر در بدنه‌ی دستگاه


 
 



کامپیوتر همه کاره HP Envy 32

کامپیوتر همه کاره Envy یکی از محصولات کمپانی HP است که با صفحه نمایش 32 اینچ 4K به بازار روانه شده است. این دستگاه با طراحی جذاب و فریبنده، دارای پردازنده Ci7 و ظرفیت داخلی 16 تا 32 گیگابایت می­باشد. استفاده از حافظه SSD باعث شده است تا کامپیوتر همه کاره Envy از سرعت بالایی برخوردار باشد. این دستگاه برای کاربران حرفه ­ای و گیمرها مناسب است. یکی از ویژگی­های این دستگاه استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره می­باشد.
 

اطلاعات فنی کامپیوتر HP Envy 32

پردازنده: Intel Core i7
گرافیک: GeForce GTX با ظرفیت 8-4 گیگابایت
ظرفیت رم: 16 گیگابایت - 32 گیگابایت
حافظه: 512 گیگابایت - 1 ترابایت SSD
صفحه نمایش: 32 اینچ - IPS LED-backlit 4K UHD
سیستم عامل: ویندوز 10
ویژگی­ها: دارای تشخیص چهره برای امینیت بیشتر - شارژر وایرلس تلفن همراه متصل به پایه
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 23 آذر 1400
  • َAghasi - Admin
  • 793

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025