راهنمای خرید بهترین موس 2023

در ابتدایی­ترین شکل، موس­های کامپیوتر یک سخت افزار ساده هستند که در قسمت پایین آنها یک حسگر وجود دارد و دارای دو دکمه و یک چرخ اسکرول در بالا، که به شما امکان می­دهد تا با برنامه ­ها تعامل داشته باشید. درسته که موس­­ ها از نظر مفهومی یک سخت افزار ساده هستند، اما وقتی تصمیم به خرید یک موس جدید بگیرید، متوجه انواع موس­ ها و قابلیت­های ویژه ­ای مانند دکمه­ های اضافی با قابلیت شخصی سازی و موس­ های مسافرتی با اندازه­ های کوچکتر که به گونه ­ای طراحی شده ­اند که به راحتی در جیب کوله پشتی یا کیف لپ­تاپ جای گیرند. البته این موس­ های کوچک برای استفاده­ های کوتاه مدت مناسب هستند، اما به دلیل گرفتن غیر طبیعی مورد نیاز، در استفاده­ های طولانی مدت ناراحت ­کننده هستند.

با بهترین موس­ها عملکردی روان، سریع و دقیق را تجربه خواهید کرد. یک موس درجه یک به گونه­ ای طراحی شده است که دقت، سرعت و راحتی را به کاربر ارائه می­دهند که موس­ های پایین رده به سادگی قادر به انجام آن نیستند. همچنین موس­های پایین رده در طولانی مدت باعث درد و آسیب به مچ دست کاربر خواهند شد. موس­ های پایین رده ممکن است نیازهای اولیه شما را برطرف کنند. با این حال، آنها سنگین هستند و به راحتی حرکت نمی­کنند، حتی زمانی که با بهترین موس پد ها جفت شوند. اگر یک حرفه ­ای خلاق، گیمر، صاحب کسب و کار، دانشجو، کارمند اداری، یا حتی یک کاربر معمولی رایانه شخصی هستید، باید بر روی بهترین ماوس سرمایه­ گذاری کنید.
چه به دنبال موس بازی مورد نیاز باشید یا یک موس برای بهره وری، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. همچنین اگر به دنبال یک خرید مطمئن و با قیمت مناسب هستید می­توانید با وارد شدن به صفحه موس در فروشگاه تک رایان از یک تجربه خرید مطمئن بهره­ مند شوید.
 

 

موس Logitech MX Master 3S

موس حرفه­ ای MX Master 3S که جایگزین مدل محبوب  MX Master 3شده است، نسبت به نسل قبل خود ارتقاء یافته است. این موس حرفه ­ای شامل هفت دکمه قابل تنظیم و سه گزینه اتصال می­باشد. عمر باتری این موس مانند هم نسل­های خود طولانی است و تا 70 روز شارژ را ارائه می­دهد، که برای کاربران حرفه ­ای و گیمر­ها که از شارژ بیزار هستند، بسیار مناسب است. موس MX Master 3S با استفاده از یک سنسور 8000 DPI Track این امکان را دارد تا حتی بر روی سطوح شیشه­ ای عملکرد مناسبی ارائه دهد.

 
 

مشخصات فنی موس Logitech MX Master 3S

دقت: DPI8000
اتصال: Bluetooth and 2.4GHz wireless
دکمه­ ها: 7 عدد
ارگونومیک: دست راست
عمر باتری: تا 70 روز

 

موس گیمینگ RAPOO VT300S Optical
موس گیمینگ VT300S با طراحی ارگونومیک با 10 دکمه قابل برنامه ریزی و متناسب با کف دست به گونه ­ای طراحی شده است که از فشار غیر ضروری به دست شما جلوگیری خواهد کرد، تا امکان استفاده طولانی­ ترین بازی­ ها را برای شما فراهم کند. با استفاده از 10 دکمه قابل تنظیم شما می­توانید یک موس شخصی ساز با طیف وسیعی از عملکردها داشته باشید. سنسور قابل تنظیم تا 6200 DPIدر 5 سطح از 200 تا 6200 DPI همراه با سیستم نور چند رنگ LED، یکی دیگر از ویژگی­های منحصر به فرد این موس است. نور پس زمینه دارای سرعت قابل تنظیم که با استفاده از حسگر لمسی، می­تواند با حرکات دست شما تعامل داشته باشد.



مشخصات فنی موس گیمینگ RAPOO VT300S Optical

دقت موس: 200 – 6200 DPI
اتصال: باسیم
دکمه­ها: 10 عدد قابل تنظیم
Led با نور پس زمینه قابل تنظیم
ارگونومیک: دست راست
 
 

 

موس گیمینگ RAZER VIPER ULTIMATE

VIPER ULTIMATE یک موس گیمینگ بی سیم و متفاوت برای گیمرها و کاربران حرفه­ ای طراحی شده است. این موس با کمترین تاخیر کلیک برای بازی­های رقابتی و سرعتی یک گزینه­ ی مناسب است. سنسور نوری و بهبود یافته با 20000 DPI سطح بالایی از دقت را به کاربران ارائه می­دهد. VIPER ULTIMATE با طراحی جمع و جور و سبک وزن، دارای طراحی دو سویه با دو دکمه در دو طرف است که برای کاربران چپ دست و راست دست مناسب است. با استفاده از تکنولوژی Razer Synapse 3، شما این امکان را خواهید داشت تا تنظیمات RGB را تغییر دهید و دکمه‌های برنامه‌ریزی مجدد را انجام دهید.

 
 


مشخصات فنی موس گیمینگ RAZER VIPER ULTIMATE

دقت: DPI20000
اتصال: بی سیم – با سیم
دکمه­ ها: 8 عدد
ارگونومیک: امکان استفاده با هر دو دست
عمر باتری: تا 70 روز
 

 

موس گیمینگ Razer Basilisk V3

موس گیمینگ Basilisk V3 یکی دیگر از گزینه­ های بهترین موس این لیست است. این موس با داشتن 11 کلید قابل تنظیم به شما این امکان را می­دهد تا همه ماکروها و عملکردهای ثانویه خود را به راحتی برای اجراها و اقدامات ضروری شخصی سازی کنید. برای عملکرد بهینه در اجرای هر بازی یا انجام کاری، دکمه سفارشی خود را می­توانید از طریق یک دکمه قابل برنامه ریزی در زیر موس جا به جا کنید. چرخ اسکرول این موس با استفاده از آخرین نوآوری عملکرد بالایی را با ارائه دو نوع پیمایش برای انعطاف پذیری بیشتر، با جا به جایی خودکار را ارائه می­دهد. موس گیمینگ Basilisk V3 دارای نوردهی با بیش از 16.8 میلیون رنگ و جلوه‌های نوری بی‌شمار، در حالی که با Chroma به صورت پویا واکنش نشان می‌دهد.

 
 


مشخصات فنی موس گیمینگ Razer Basilisk V3

دقت: DPI26000
وزن: 101 گرم
نوع حسگر: اپتیکال
اتصال: با سیم
دکمه­ ها: 11 عدد قابل برنامه ریزی
کابل: Razer Speedflex
دارای نوردهی RGB Chroma
 

 

موس گیمینگ Cooler Master MM711
MM711 با طراحی پوسته و قابل توجه، یک موس سبک وزن و بادوام همراه با نورپردازی RGB ارائه شده است. وزن این موس 60 گرم است، در نتیجه می­تواند حرکات سریع­تری در طی بازی انجام دهد و باعث می­شود تا مچ دست شما در طی استفاده­ های طولانی مدت کمتر خسته شود و آسیب ببیند. طراحی پوسته این موس مانند لانه زنبور است که زیبایی منحصر به فردی را دارد. این موس به کابل Ultraweave مجهز شده است که از مواد بادوام و در عین حال انعطاف ­پذیر تشکیل شده است. دو کلید جانبی در قسمت کناری موس با دسترسی آسان و قابل سفارشی برای گیمرهای راست دست طراحی شده است. موس گیمینگ MM711 مجهز به سنسور نوری  Pixart 16000 DPIبا حداقل تاخیر و دقت بالا، همراه با قابلیت تنظیم DPI در 7 سطح این امکان را به کاربر می­دهد تا بسته به بازی، بتواند بلادرنگ تنظیمات را تغییر دهد.



مشخصات فنی موس گیمینگ Cooler Master MM711

دقت: 7 سطح  (400, 800, 1200, 1600, 3200, 6400, 16000)DPI
وزن: 60 گرم
اتصال: با سیم
دکمه­ ها: 6 عدد
ارگونومیک: امکان استفاده با دست راست
طول کابل: 1.8 متر کابل مقاوم بافته شده











 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 31 اردیبهشت 1402
  • َAghasi - Admin
  • 611

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025