حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو در اندروید کدامند؟

یکی از ویژگی هایی که برای کاربران تلفن های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است قطعا داشتن دوربین خوب و حرفه ای است، چرا که این دوربین ها به کاربر امکان می دهند تا بهترین و شیرین ترین لحظات عمر خود را ثبت و ضبط کنند. اما قطعا این فیلم ها یا عکس ها با ادیت و ویرایش زیباتر و ماندگارتر خواهند شد.

ادیت و ویرایش یک ویدئو یا عکس شاید به مانند حکاکی یک طاووس بر روی یک سنگ باشد، به این معنا که اگر کسی بخواهد این کار را به شکل درست و حرفه ای انجام دهد نیاز به ابزار مناسب دارد. امروزه برنامه های زیادی برای ویرایش عکس ها و ویدئو ها وجود دارند که هر یک دارای قابلیتهای متعددی هستند. اما همه ما بدنبال بهترین و حرفه ای ترین آنها هستیم. در اینجا قصد داریم تا بهترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو در گوگل پلی را با هم مرور و مقایسه کنیم.

 
KineMaster
 بدون شک یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه های ادیت و ویرایش ویدئو در گوگل پلی این برنامه است. به کمک این برنامه شما به راحتی و به شکلی کاملا حرفه ای می توانید عکس ها و ویدئو های خود را مونتاژ کنید و عکس ها و ویدئوهای دلخواه خود را بسازید. این اپلیکیشن برای کاربر امکان اضافه کردن طیف وسیعس از افکت ها و همچنین کلیپ های صوتی را فراهم می آورد. به علاوه این برنامه مجهز به یک ضبط کننده صدا می باشد که به کاربر امکان می دهد تا بر روی ویدئوهای خود صدای خود را ضبط کند.اگر چه برای کاربران آماتور کار با این ادیتور حرفه ای نیاز به کمی زمان دارد اما بی گمان  kineMaster  یکی از بهترین های مارکت اندروید است. در یک کلام  KineMaster یک اپلیکیشن همه کاره برای کاربران حرفه ای ادیت و ویرایش عکس و ویدئو به حساب می آید. 

 

 
PowerDirector Video Editing 
این اپلیکیشن توسط Ciberlink توسعه داده شده است و اگر نام آن آشنا به نظر می رسد بدلیل ساخت نرم افزارهای PowerDVD سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است که همین شهرت آن کافی است تا این برنامه نیز در لیست بهترین ها قرار گیرد. به مانند kineMaster این برنامه نیز قابلیت های فوق العاده ای مانند اضافه کردن عکس و آهنگ و صوت را در اختیار کاربر قرار می دهد.PowerDirector دارای حالت ها و افکت های متنوع و فراوانی است که کاربر می تواند به ویدئوهای خود اضافه کند. به علاوه امکان تبدیل ویدئوها به کیفیت HD 720p را برای کاربر فراهم می کند. یادگیری کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است اما نیاز به صبر و حوصله دارد . کار با هر دو اپلیکیشن KineMaster و PowerDirector‌ نیاز به کمی تجربه قبلی در زمینه ادیت و ویرایش عکس دارد.

 

 
VivaVideo
VivaVideo امکان آسان ویرایش و ادیت ویدئو را برای کاربر فراهم می کند. با این اپلیکیشن کاربر می تواند از ویدئوهای خود فیلم بسازد، عکس های خود را بصورت ویدئو در آورد و یا موزیک ویدئو ی دلخواه خود را خلق کند. کاربر فقط کافی است فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس افکت ها و استیکرهای مورد نیاز را به آن اضافه کند و مدت زمان لازم برای هر مورد را در نظر بگیرد. اگر چه VivaVideo رایگان در مقایسه با نسخه پولی آن، قابلیت های محدودتری را در اختیار کاربر قرار می دهد اما نسخه رایگان این برنامه نیز دارای قابلیت های جالب و کاربردی است.
 





 
منبع خبر : yjc.ir
  • 10 مهر 1395
  • َAghasi - Admin
  • 1837
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025