وارکرافت 3 با گذشت ۱۵ سال از ورود به بازار آپدیت می‌شود

بلیزارد توسعه بروز رسانی جدیدی را برای بازی وارکرافت ۳ در دستور کار قرار داده است که قابلیت‌ها و آپدیت‌های مختلفی را برای این بازی که چیزی حدود ۱۵ سال از عرضه اولیه آن به بازار می‌گذرد به همراه خواهد داشت.

وقتی خرید بازی‌های توسعه یافته توسط شرکت بلیزارد را در دستور کار قرار می‌دهید حداقل این اطمینان را دارید که پشتیبانی طولانی مدتی از عنوان خریداری شده در دستور کار خواهد بود. به عنوان نمونه‌ای بارز می‌توان به آماده‌ سازی بسته الحاقی جدید برای بازی Warcraft III اشاره کرد. این عنوان برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ میلادی پیش روی مشتاقان قرار گرفته بود.

بلیزارد اعلام کرده وارکرافت ۳ به‌ طور رسمی اولین PTR (Public Test Realm) خود را دریافت خواهد کرد. با این تفاسیر، مشتاقان بی‌شمار این بازی می‌توانند مجموعه‌ای از بهینه‌ سازی‌ها و تغییرات را آزمایش کنند. بهبود قابلیت‌های کمپ، افزایش تنوع آیتم‌های در دسترس، ارتقای نقشه‌ها با هدف بهبود وضوح، کاهش اندازه درخت‌ها و موانعی که جلوی دید کاربر را می‌گیرند، اضافه کردن صخره‌ها یا آبشارها و تصحیح موقعیت برخی آلمان‌ها از دیگر مواردی است که در این بروز رسانی شاهد خواهیم بود.

علاوه بر این موارد، بهبود سیستم انتخاب رقبا و برگزاری تورتمنت‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است. توجه ناگهانی بلیزارد به بازی وارکرافت ۳ این شائبه را ایجاد کرده که مسئولان این شرکت برنامه‌ای برای توسعه نسخه جدیدی از این بازی محبوب دارند. بلیزارد به تازگی StarCraft: Remastered را پیش روی مشتاقان قرار داده و از همین رو بعید نیست که بروز رسانی وارکرافت ۳ نیز در دستور کار این شرکت قرارگیرد.




 
منبع خبر : -
  • 22 مرداد 1396
  • َAghasi - Admin
  • 3199
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025