Mi Notebook Pro معرفی شد؛ لپ‌تاپ جدید شیائومی، رقیب قدرتمند مک بوک پرو

شیائومی در رویدادی که امروز در دانشگاه صنعتی پکن برگزار شد به طور رسمی از لپ‌تاپ جدید خود به نام Mi Notebook Pro رونمایی کرد. این شرکت چینی در مراسم رونمایی از محصول جدید خود، تیزری را هم از مقایسه شانه به شانه این محصول با مک بوک پروی اپل پیش روی حاضران قرارداد تا با این نمایش، از همین حالا برای رقیب خود خط و نشان بکشد.

لپ‌تاپ می نوت بوک پروی شیائومی که امروز به طور رسمی معرفی شد با شعار عملکرد بالا و خنک‌سازی فوق العاده پیش روی مشتاقان قرار گرفت.

این محصول از نسل هشتیم پردازنده کور i7 اینتل بهره می‌برد که ترکیب چهار هسته‌ای ۸ تردی را با فرکانس بیشینه ۴.۰ گیگاهرتز پیش روی مشتاقان قرار می‌دهد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 در کنار رم دو کاناله DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز تا ۱۶ گیگابایت و پهنای باند افزایش یافته تا ۸۰ درصد از دیگر مشخصات این محصول است.

SSD با سرعت بالا تا یک ترابایت در کنار سیستم خنک‌کنندگی فوق‌العاده از دیگر مشخصات این محصول است.

شیائومی مدعی شده این لپ‌تاپ در مقایسه با مک بوک پرو فضای صفحه کلید را تا ۱۹ درصد افزایش داده است. این محصول با قیمت ۱۰۷۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با حاشیه‌های باریک با طیف رنگی ۷۲ درصدی NTSC و پوشش نسل سوم گوریلا گلس، سیستم صوتی مجهز به استاندارد دالبی اتمز، وای‌فای دو آنتنه، سنسور تشخیص اثرانگشت، تاچ‌پد مجهز به قابلیت مالتی تاچ و باتری ۶۰ وات ساعتی مکمل قابلیت‌های این محصول خواهند بود. شکاف کارت حافظه سه در یک، درگاه یو‌اس‌بی نوع C، آداپتور سبک که وزن آن تا ۴۳ درصد کاهش یافته و امکان شارژ سریع گوشی‌های هوشمند را داراست و قابلیت شارژ سریع 1C که امکان شارژ ۵۰ درصدی را در مدت زمان ۳۵ دقیقه فراهم می‌کند از دیگر مشخصات این محصول است.




 

منبع خبر : -
  • 20 شهریور 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1944
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025