ماینینگ ایتریوم در بالاترین سطح دشواری خود در تاریخ

فرایند ماینینگ ارز دیجیتالی رمزگذاری شده ایتریوم، از نظر میزان دشواری وارد فاز جدیدی شده است. موضوعی که باعث شده ماینرهای زیادی از استخراج این ارز دیجیتالی رمزگذاری شده منصرف شوند.

اگر شما هم همچنان در زمره ماینرهای ارز دیجیتالی رمزگذاری شده محبوب یعنی Ethereum هستید حتماً متوجه شده‌اید که فرایند استخراج این ارز دیجیتالی، از نظر میزان دشواری وارد فاز جدیدی شده است. نکته قابل توجه در این بین، میزان افزایش دشواری فرایند ماینینگ است. در حال حاضر مقدار سختی ماینینگ ایتریوم با شاخص 3TH مشخص می‌شود.

این در حالی است که در ماه جولای، این مقدار سختی، 1.75 TH اعلام شده بود. موضوعی که در همان ماه باعث شده بود ماینرهایی که فرایند استخراج را در ابعاد محدود دنبال می‌کردند از استخراج این ارز دیجیتالی منصرف شوند. پیش از ماه جولای، درجه دشواری ماینینگ ایتریوم، 1.25 TH گزارش شده بود. این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته، درجه دشواری از 2.3TH به 3TH رسیده است که بیشترین مقدار افزایش یک‌باره سختی را در تاریخ این ارز نشان می‌دهد.

با نگاهی به آمار منتشر شده در ماه ژوئن متوجه خواهید شد که میزان سختی استخراج ایتریوم در این ماه میلادی، کم‌تر از 1TH بوده است. با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد شاهد استعفای دسته جمعی طیف وسیعی از ماینرها یا مهاجرت به ماینینگ دیگر ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، به ویژه برای کسانی که در ابعاد محدود به استخراج این ارز دیجیتالی دست می‌زنند باشیم.




 

منبع خبر : -
  • 03 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 2113
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025