EVE: Valkyrie اولین بازی بزرگ پلتفرم واقعیت مجازی، این‌بار برای کامپیوترهای شخصی و PS4 عرضه شد

EVE: Valkyrie بازی جذاب و البته اولین عنوان بزرگ و گسترده عرضه شده در پلتفرم واقعیت مجازی، حالا با به روزرسانی جدید، به طور رسمی برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۴ سونی نیز در دسترس قرار گرفته است. این بروز رسانی، تغییرات اساسی را در گیم‌ پلی بازی نیز به همراه داشته است.

EVE: Valkyrie که در دسته عناوین مبارزه‌ای چند نفره با حضور در فضا، سال ۲۰۱۶ میلادی به همراه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت پیش روی مشتاقان قرار گرفته بود حالا بروز رسانی جدیدی را دریافت کرده است که استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را به گزینه‌ای آپشنال تبدیل می‌کند. این بسته الحاقی جدید که با عنوان EVE: Valkyrie – Warzone عرضه شده گیم‌پلی Valkyrie را نیز تا حد زیادی تغییر داده است. به عنوان مثال، می‌توان به تعریف مجدد کشتی‌ها برای ایفای نقش‌های جدید اشاره کرد. علاوه بر این، تمامی کشتی‌ها نیز در دسترس قرار گرفته‌اند و دیگر شاهد گزینه‌های محدود در بخش انتخاب نخواهید بود. اضافه شدن مد بازی جدید با عنوان Extraction در کنار دو نقشه تازه نیز از دیگر نکات قابل توجه در این بروز رسانی است. با وجود این، چشمگیرترین نکته در این بروز رسانی، پشتیبانی از کامپیوترهای شخصی است که به مولفه‌های واقعیت مجازی مجهز نیستند. علاوه بر این، پلی استیشن ۴ سونی نیز در لیست پشتیبانی قرار گرفته است. به این ترتیب امکان رقابت بین پلتفرمی با گیمرهایی که در پلتفرم آکیولس ریفت، پلی‌استیشن وی آر یا اچ‌تی‌سی وایو حضور دارند نیز فراهم خواهد شد.

EVE: Valkyrie بهترین و مشهورترین عنوانی به حساب می‌آید که به همراه آکیولس ریفت و به صورت باندل با تمامی دستگاه‌های پیش‌خرید شده در اختیار مشتاقان قرار گرفت و در ادامه برای وایو و پلی استیشن وی آر نیز عرضه شد. به این ترتیب، EVE: Valkyrie به اولین بازی، با قابلیت کراس پلتفرم روی هر سه سیستم سطح بالای واقعیت مجازی تبدیل شد. بدنیست بدانید بروز رسانی Warzone قیمت Valkyrie را هم به ۲۹.۹۹ دلار کاهش داده است.

هما‌ن‌طور که در تمامی محصولات عرضه شده به همراه آکیولس ریفت شاهد بودیم Valkyrie هم از گیم‌پدی استاندارد به جای کنترلرهای حرکتی که حالا به استانداردی رایج در هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل شده‌اند بهره می‌برد. اگرچه CCP آمار فروش Valkyrie را اعلام نکرده است اما EVE: Gunjack که خواهر خوانده این بازی لقب گرفته است با فروش ۵۰۰ هزار نسخه در پلتفرم دسکتاپ و همراه، یکی از پرفروش‌ترین عناوین واقعیت مجازی به حساب می‌آید.





 
منبع خبر : -

برچسب ها :

  • 06 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1623
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025