Cooler Master پاورهای سری MWE را روانه بازار کرد؛ مقرون‌ به‌ صرفه و مطمئن

Cooler Master سری جدیدی از پاورهای مقرون به صرفه خود را روانه بازار کرد. MWE جایگزین سری فعلی B Ver.2 می‌شود و برای استفاده در سیستم‌های معمولی مناسب است.

سری MWE متشکل از پنج مدت با توان از 450 الی 650 وات است. درست همانند هر پاور مقرون به صرفه دیگری، این پاورها نیز فاقد کابل ماژولار هستند اما پلتفرم بکار رفته در آنها از مبدل DC به DC برای تولید ریل‌های ثانویه بهره می‌گیرد. همچنین در ساخت این پاورها از خازن‌های تایوانی Teapo استفاده شده که کیفیت و دوام خوبی دارند. این پاورها قادر به کار در دمای محیط تا 40 درجه سانتیگراد هستند.

در پاورهای MWE از یک فن با یاتاقان Loop Bearing استفاده شده که به نظر می‌رسد بالاتر از فن‌های بوشی معمولی بکار رفته در پاورهای ارزان قیمت باشد. این پاورها دارای بهره‌وری از انرژی منطبق با گواهی PLUS Bronzeا80 هستند که پایین‌ترین بهره‌وری قابل قبول مطابق با استانداردهای امروزی است.

پاورهای MWE از طراحی جمع جور بهره می‌برند که امکان نصب در اغلب کیس های موجود را به آنها می‌بخشد. همچنین کوچک‌تر بودن پاور به نصب آسان‌تر آن کمک می‌کند. همچنین تمامی کابل‌های این پاورها به پوشش توری (اسلیو) مجهز هستند.

هرچند تمامی مدل‌های این سری ویژگی‌های مشابهی دارند، اما تنها دو مدل 650 و 600 واتی قادر به ارائه تمام توان اسمی بر روی شاخه 12 ولت هستند.
Cooler Master پاورهای MWE را تحت وارنتی 3 ساله عرضه می‌کند. مدل 450 واتی با قیمت 50 دلار، مدل 500 واتی با قیمت 55 دلار، مدل 550 واتی با قیمت 60 دلار، مدل 600 واتی با قیمت 65 دلار و مدل 650 واتی با قیمت 70 دلار در دسترس است.





 

منبع خبر : -

برچسب ها :

  • 11 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1566
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025