لپ تاپ‌های Spectre 13 و Spectre x360 اچ‌پی

اچ‌پی به‌ طور رسمی از نسل جدید لپ‌ تاپ‌های Spectre 13 و Spectre x360 رونمایی کرد. این دو محصول از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core i5 و Core i7 بهره‌مند شده‌اند و تغییراتی را هم در بخش طراحی پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

preview

نسل جدید لپ‌ تاپ Spectre 13 از صفحه‌ نمایش ۱۳ اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد که حاشیه‌های باریک را در کنار پوشش گوریلا گلس قرارمی‌دهد. این محصول، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR3 را در کنار یک ترابایت درایو SSD پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، از صفحه‌ کلیدی تمام اندازه با نور پس‌ زمینه در این محصول استفاده شده است. HP مدعی شده این محصول، با ضخامت ۱۰.۴ میلی‌متر، باریک‌ترین لپ‌ تاپ جهان است. عملکرد باتری Spectre 13 به گونه‌ای است که با یکبار شارژ می‌توانید تا ۱۱.۵ ساعت از آن استفاده کنید. اچ‌پی قابلیت شارژ سریع را نیز در این محصول ادغام کرده است تا در مدت ۳۰ دقیقه بتوانید باتری را تا ۵۰ درصد شارژ کنید. در بخش قابلیت‌های ارتباطی شاهد ادغام پورت تاندربولت ۳، کانکتور یو‌اس‌بی نوع C و البته جک ورودی هدفون خواهید بود.

preview

محصول دیگر یعنی Spectre 360 در واقع یک کانورتیبل دو در یک سطح بالا است که از لولای ۳۶۰ درجه‌ای بهره می‌برد. در بخش صفحه‌ نمایش می‌توانید از بین محصولی با رزولوشن تمام اچ‌دی و نمونه‌ای با صفحه‌ نمایش 4K یکی را انتخاب کنید. پشتیبانی از رم LPDDR3 تا ۱۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی SSD تا یک ترابایت از دیگر مشخصات این محصول است. در مدل ۲۰۱۷ کانورتیبل Spectre x360 از وبکم مخصوصی با پشتیبانی از Windows Hello و سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت کناری وبکم استفاده شده است.

Spectre 13 در قالب رنگ‌بندی سفید، طلایی و نقره‌ای از ۲۹ اکتبر برابر با هفتم آبان‌ ماه ۱۳۹۶ با قیمت پایه ۱۲۹۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که Spectre x360 در قالب رنگ‌های نقره‌ای و نقره‌ای تیره از همین تاریخ و با قیمت پایه ۱۱۴۹.۹۹ دلار پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت.




 

منبع خبر : -
  • 13 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1664
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025