سونی فردا از ۷ بازی جدید رونمایی می‌کند

سونی در بیانیه رسمی که در وبلاگ این شرکت منتشر شده اعلام کرده در رویداد Paris Games Week 2017 از هفت عنوان کاملاً جدید برای پلی‌استیشن رونمایی خواهد کرد.

در حالی که سونی حضور چشمگیری در E3 2017 نداشت این شرکت حالا قرار است این کم‌کاری را جبران کرده و در رویداد هفته بازی‌ها در پاریس که از فردا آغاز خواهد شد از هفت عنوان جدید رونمایی کند. سونی این خبر را به طور رسمی و با انتشار پستی در وبلاگ خود تایید کرده است. هفت عنوان جدیدی که از سوی سونی رونمایی می‌شوند مختص پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی آر خواهند بود. نکته قابل توجه اینکه عناوین جدید در کنار ۲۱ بروز رسانی ویژه برای بازی‌های دیگر قرار خواهند گرفت. بروز رسانی‌هایی که در کنفرانس زنده سونی که حدود یک ساعت پیش از آغاز Paris Game Week 2017 کلید خواهد خورد پیش روی مشتاقان قرار خواهند گرفت.

خوشبختانه شاهد عرضه بروز رسانی ویژه‌ای برای عنوان محبوب ناتی داگ یعنی The Last of Us 2 خواهیم بود. بروز رسانی Dreams به عنوان بازی ویدئویی توسعه دهنده انگلیسی Media Molecule از جمله دیگر موارد محتمل برای این رویداد است. این پروژه در رویداد پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ میلادی به نمایش گذاشته و در ادامه در E3 2015 رونمایی شد. با وجود این، در دو سال اخیر اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است.

در این بین، PSVR به عنوان هدست واقعیت مجازی شرکت سونی هم به احتمال زیاد سهم قابل توجهی از معرفی‌های یادشده را به خود اختصاص خواهد داد. این در حالی است که نسخه بروز رسانی شده این هدست هم در ماه جاری میلادی در کشور ژاپن عرضه شده و به زودی در بازارهای دیگر نیز در دسترس مشتاقان قرار خواهد گرفت. جدا از عناوین یادشده، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری را هم از بازی Days Gone شاهد باشیم.





منبع خبر: shahrsakhtafzar.com

منبع خبر : -
  • 07 آبان 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1788
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025