رونمایی سیگیت از اولین دیسک سخت

Seagate Technology به طور رسمی از دیسک سخت ذخیره‌سازی جدید خود با عنوان SkyHawk AI رونمایی کرد. این دیسک سخت، اولین درایوی است که به طور ویژه برای استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در سیستم‌های نظارتی ویدئویی توسعه یافته است.

SkyHawk AI به عنوان جدیدترین دیسک سخت سیگیت بر پایه تجربه ده ساله این شرکت از حضور در بازار تولید دیسک‌های ذخیره‌سازی ویژه سیستم‌های نظارتی ویدئویی، امروز به طور رسمی رونمایی شد. این محصول از پهنای باند و توان پردازشی بی‌نظیر بهره می‌برد تا امکان استفاده در مواردی که نیاز به در دسترس بودن دائمی دیسک سخت و مدیریت سطح بالای داده‌ها وجود دارد را فراهم کند. علاوه بر این، طراحی SkyHawk AI به نحوی انجام شده که همزمان امکان تحلیل و ضبط محتویات ویدئویی را از چند دوربین اچ‌دی داشته باشد.

Sai Varanasi مدیر ارشد بخش مدیریت محصولات سیگیت در حاشیه رونمایی از این محصول گفت:

استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در سیستم‌های نظارتی، روز به روز در حال افزایش است. این امر چه در زمینه گزینه‌های پشتیبانی و چه در تجهیزات اصلی به خوبی به چشم می‌آید و نمونه فروش بالا و استقبال  از این دسته محصولات را می‌توان در حوزه خرده‌فروشی سیستم‌های نظارتی ویدئویی یا حتی سیستم‌های مدیریت ترافیک شهری مشاهده کرد. سیگیت از حدود یک دهه پیش، با ارائه دیسک‌های ذخیره‌سازی با استاندارد سطح بالا مخصوص بازار دستگاه‌های ذخیره‌سازی جانبی اطلاعات ویژه سیستم‌های نظارتی ویدئویی، پیشتاز بوده است. اکنون مفتخریم تا SkyHawk AI را به عنوان ابزاری مدرن که با بهره‌گیری از نسل جدید تکنولوژی‌ها نظیر یادگیری عمیق و تحلیل ویدئویی چشم‌اندازهای تازه‌ای را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد معرفی کنیم.

درنظر داشته باشید تحلیل داده‌ها روی سخت‌افزارها و سیستم‌های نظارتی ویدئویی، بازاری کاملا رو به رشد به حساب می‌آید. به عنوان نمونه، تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند میزان عرضه تجهیزات قابل استفاده در این سطح از بازار، از ۲۷.۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۱۲۶ میلیون تجهیز در سال ۲۰۲۱ میلادی افزایش یابد. این امر در پرتو استفاده گسترده‌تر از هوش مصنوعی، به ویژه زیرشاخه‌هایی نظیر یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی ممکن خواهد شد.

در حال حاضر فرایند عرضه SkyHawk AI از طریق نمایندگی‌های مجاز سیگیت آغاز شده است. این محصول در قالب دو نسخه ۸ و ۱۰ ترابایتی به ترتیب با قیمت ۳۴۹.۹۹ و ۴۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.



 
منبع خبر: shahrsakhtafzar.com
منبع خبر : -
  • 09 آبان 1396
  • َAghasi - Admin
  • 2316
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025