حرفه ای برای وگا آستین بالا زدند: Sapphire RX Vega 64 Nitro

تا پیش از این کمپانی AMD اعلام کرده بود که تا پایان ماه اکتبر کارت گرافیک های سفارشی Vega را مجددا راهی بازار خواهد کرد. با این وجود متاسفانه بر خلاف گفته های این شرکت، خبری از دور دوم کارت گرافیک های وگا نیست. در همین حال تصاویری از کارت گرافیک Sapphire RX Vega 64 Nitro در حین آزمون های بررسی منتشر شده است. سافایر یکی از شرکای تجاری نزدیک به AMD است که تنها به تولید کارت گرافیک برای این برند می پردازد و این شرایطی است که حتی این کمپانی نیز مدت هاست محصول جدیدی را رونمایی نکرده است.

کارت گرافیک Sapphire RX Vega 64 Nitro به دو عدد فن 95 میلی متری و یک فن 84 میلی متری (در وسط) مجهز شده است. پیکربندی 3 فن برای یک خنک کننده در تمامی کارت گرافیک های سطح بالای AMD و NVIDIA مرسوم است؛ با این وجود توان حرارتی کارت گرافیک RX 64 در حال حاضر آن را به گرم ترین کارت گرافیک جهان مبدل کرده است.

دیودهای LED در محصول به چشم می خورند که به رنگ آبی در آمده اند. اما به طور دقیق مشخص نیست که این دیودها از نوع RGB هستند یا خیر. کارت گرافیک پر مصرف Sapphire RX Vega 64 Nitro از 3 رابط 8 پین تغذیه برخوردار است و دو درگاه DisplayPort و دو درگاه HDMI نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در اخبار اینطور آمده است که سرعت هسته در این محصول همان فرکانس مرجع است، با این وجودهنوز به طور دقیق اطلاعات این بخش قابل اتکا نیست.
 






منبع خبر: sakhtafzarmag.com
منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 23 آبان 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1641
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025