جزئیات به‌ روز رسانی بازی Final Fantasy 15 ماه دسامبر منتشر شد

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) به‌زودی یک به‌روز رسانی جدید برای بازی Final Fantasy 15 منتشر خواهد کرد که به بازیکنان اجازه انتخاب بین هر چهار شخصیت بازی در حین انجام قسمت داستانی را می‌دهد.

در جریان لایو استریم Active Time Report، شرکت «اسکوئر انیکس» در کنار جشن گرفتن یک سالگی انتشار بازی Final Fantasy 15، از قابلیت‌های جدیدی که با آپدیت ماه دسامبر به بازی اضافه خواهد شد یعنی قابلیت تعویض و انتخاب بین شخصیت‌های اصلی بازی رونمایی کرد. تا قبل از این، بازیکنان فقط قادر بودند کنترل شخصیت Noctis را در بخش داستانی یا تک‌نفره به‌دست بگیرند اما با انتشار به‌روز رسانی ماه دسامبر به‌راحتی و به دلخواه می‌توانند بین شخصیت‌های Gladio، Ignis و Prompto سوییچ نمایند. به‌روز رسانی ماه دسامبر در تاریخ ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) برای بازی منتشر خواهد شد.
 

بعد از انتشار این به‌روز رسانی، گسترش‌دهنده داستانی Episode Ignis برای بازی در تاریخ ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) عرضه خواهد شد و همان طور که از نام آن پیداست بر روی شخصیت Ignis تمرکز خواهد کرد. این گسترش دهنده ۵ دلار قیمت خواهد داشت که البته برای تهیه‌کنندگان سیزن پس بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

گسترش‌دهنده Episode Ignis به‌ نظر آخرین بسته داستانی بازی Final Fantasy 15 نمی‌باشد. در جریان لایو استریم Active Time Report، «هاجیمه تاباتا»، کارگردان بازی، اعلام کرد که در سال ۲۰۱۸ میلادی سه قسمت داستانی دیگر نیز منتشر خواهند شد که یکی از آن‌ها احتمالا روی شخصیت Ardyn Izunia تمرکز خواهد کرد.
بازی Final Fantasy 15 هم‌ اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس است و قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانه های شخصی نیز منتشر شود.





منبع: dbazi.com

منبع خبر : dbazi.com
  • 13 آذر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1769
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025