کیس هوشمند و مدرن DeepCool QuadStellar به همراه برچسب قیمت

کمپانی دیپ کول در نهایت قیمت و تاریخ عرضه کیس جذاب و پر طرفدار خود را اعلام کرد. کیس DeepCool QuadStellar که به گفته این شرکت یک کیس هوشمند است، با قیمت 400 دلار در ژانویه سال 2018 راهی بازارهای جهانی می گردد. به راستی مهندسی آن ستودنی است و این محصول مثال زدنی است. مادربردهایی تا سایز E-ATX در آن قابل نصب هستند و قطعات در 4 محفظه قرار خواهند گرفت که تهویه آن را نیز بهبود می بخشد. سیستم تهویه ورودی هوا را از بخش جلو مکیده و از عقب خارج می کند.

از جمله ویژگی های کیس QuadStellar می توان به یک اپلیکیشن اختصاص به منظور کنترل آن اشاره کرد. این App یک داشبورد مدیریت کامل است که سامانه های تهویه، حتی کولرهای استفاده شده توسط کاربران را مدیریت کرده و می توان رنگ آمیزی و ضربان LED RGB ها نیز توسط آن کنترل کرد. سرعت فن های داخلی کیس را می توان به  صورت دستی و یا به وسیله پروفایل هوشمند مدیریت نمود؛ سنسورهای حرارتی تعبیه شده درون کیس قادر به نظارت بر دما و کنترل دور موتور فن ها هستند.

حداکثر 3 کارت گرافیک در آرایش های SLI یا CrossFire در این کیس قابل نصب و راه اندازی هستند. بدنه آلومینیومی و قدرتمند آن نیز یکی از نقاط قوت این کیس است که به گفته دیپ کول یکی از بخش های سخت در تولید کیس QuadStellar بوده است. 8 درایو 2.5 یا 3.5 اینچی در آن جای گرفته و پنل جلو همچنان میزبان موارد عمومی از جمله دو رابط USB 3.0 و جک های صوتی است. پشتیبانی از کارت گرافیک هایی به طول 38 سانتی متر، پاورهای 30 سانتی متری، کولرهای بادی CPU به ارتفاع 110 میلی متر و پشتیبانی از خنک کننده های مایع در تمامی ابعاد موجود، از جمله دیگر ویژگی های کیس هوشمند DeepCool QuadStellar به شمار می روند.





منبع: sakhtafzarmag.com

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 09 دی 1396
  • َAghasi - Admin
  • 2236
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025