فشار خون خود را با ساعت اپل اندازه گیری و بررسی کنید

چگونگی اندازه گیری فشار خون

اگر شما و یا یکی از افراد خانواده تان دارای فشار خون بالاست، میدانید که چقدر اهمیت دارد تا فشار خونتان رو کنترل کنید. اگر یک اپل واچ داشته باشید شما در حال حاضر یک نقطه شروع خوب برای ردیابی فشار خون خود در خانه دارید.

ردیابی روزانه میتواند به شما کمک کند تا متوجه باشید عوامل متفاوت مانند غذاهایی که میخورید، استرس کار و زندگی چه تاثیری برای این روند افزایش و کاهش فشار خون شما دارد و نموداری از این تغییرات ایجاد کنید. همچنین این ردیابی به شما کمک می کند تا اثرات داروهای جدید را کنترل کنید.

درحالی که نظارت در خانه جایگزین مراجعه به مطب دکتر نمی باشد اما از این ساعت اپل می توانید در زمان کافی اطلاعاتی را که شما باید بدانید را بدست بیاورید و همچنین برنامه بهداشتی در ساعت اپل شما یک راه مناسب برای همگام سازی داده های فشار خون شما در یک مکان بر روی یک دستگاه است که همیشه با شما است.
این ساعت های هوشمند به تنهایی برای اندازه گیری فشار خون شما مجهز نیست، و باید با استفاده از ابزار و دستگاههایی که وجود دارد پیوند داده شوند که معمولا مانیتورهای بی سیم هستند که به آیفون شما متصل می شوند و یا اپل دیده بان که این دستگاه به طور خودکار داده ها را با نرم افزار بهداشت اپل سازمان دیده بان شما همگام سازی می کند.


 


پنج دستگاه فشار خون بی سیم که با برنامه Health Watch اپل کار می کنند و با استفاده از بلوتوث به ساعت اپل شما همگام می شود:

1. مانیتور فشار خون بی سیم
Omron Evolv:
این مانیتور قابل حمل، خواندن دقیق بالینی را انجام میدهد و دارای یک صفحه نمایش داخلی می باشد که لازم نیست شما برای هر بار خواندن آن حتما به تلفن همراه خود مراجعه کنید.

2. مانیتور فشار خون بی سیم Withings:
از طریق این مانیتور یک بازخورد فوری و رنگی فراهم می شود و یک نمودار از تمام اندازه گیری های گذشته شما برای ردیابی آسان در برنامه Health Mate خود را ایجاد می کند.

3. مانیتور فشارخون بی نظیر QardioArm:
فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را اندازه گیری می کند و می تواند ضربان قلب نامنظم را تشخیص دهد. شما می توانید یادآورها را تنظیم کنید تا زمان فشار خونتان را چک کنید.


4. مانیتور بی سیم فشار خون iHealth:
فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را بر روی برنامه iHealth نشان می دهد و به شما می آموزد که خواندن شما طبیعی یا بالاتر از حد متوسط است.


5. مانیتور بی سیم فشار خون مچ دست A & D Ultraconnect:
سنسورهای مناسب و حرکتی که طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که خواندن شما دقیق است و می توانید تا 100 کارکتر خوانا و نامحدود را در این دستگاه A&D خود ذخیره کنید.

کمک به کنترل فشار خون خود را از طریق ورزش

همانطور که میدانید ورزش گزینه مناسبی است تا شما
قلب خود را سالم و قوی نگه دارید. شما از اپل واچ می توانید برای شمارش گام های خود استفاده کنید؛ هم چنین دیده بان شما می تواند میزان ضربان قلب شما را با استفاده از سنسور پشتی پیگیری کند و زمانی که میزان ضربان قلب شما کاهش می یابد در واقع شما به هدف خود نزدیک شده اید.
با ساعت اپل، می توانید تمرینات خود را پیگیری کنید، تماشای 12 تمرین را که می توانید انتخاب کنید، یا می توانید هر تمرینی را شروع کنید و ساعت آن را به طور خودکار تشخیص دهد. در هنگام کار کردن، میتوانید به راحتی میزان ضربان قلب خود را کنترل کرده و آستانه های ضربان قلب را تنظیم کنید که در این صورت ضربان قلب شما بسیار زیاد یا کم است.


 

نگاهی به ضربان قلب خود بندازید

اگر فشار خونتان را به طور منظم نظارت می کنید، احتمالا می خواهید که سلامت قلب خود را حفظ کنید. ساعت هوشمند اپل 4 دارای ویژگی FDA برای ویژگی ECG است که ریتم ضربان قلب شما را تعیین می کند تا فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) یا یک ریتم قلب غیر طبیعی را تشخیص دهد.
شما می توانید از برنامه ECG جدید استفاده کنید (این همان EKG، الکتروکاردیوگرام است)

جانسون از ساعت اپل در پژوهش پیشگیری از سکته مغزی استفاده می کند تا آزمایش کند که برنامه بتواند AFib را به سرعت تشخیص دهد. دیده بان قبلا قادر به تشخیص ضربان قلب نامنظم در برخی از کاربران بود.
جالب خواهد بود تا ببینیم در آینده اپل این ساعت های هوشمند را چگونه به بیش از یک دستگاه پزشکی تبدیل می کند؟










 
منبع خبر : cnet
  • 30 تیر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 1967
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025