اپل یک هدست جدید (MR) که می تواند متفاوت از سایر محصولات باشد، ثبت کرده است

اپل یک حق ثبت اختراع برای هدست جدید واقعیت (MR) که می تواند متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار باشد، ثبت کرده است. همانطور که توسط Variety گزارش شده، دستگاه جدید شامل سنسورهایی است که می تواند چشم کاربران، ویژگی های صورت و دست را ردیابی کند. این اختراع در ابتدا در ماه مارس 2019 منتشر شده اما در اوایل ماه جاری منتشر میشود.

ثبت اختراع سیستم نمایشگر شامل چندین جزء از جمله سنسورهای ردیابی چشم، دوربین ها و سنسورهای ردیابی محیطی است که در کنار هم برای ایجاد یک تصویر مجازی از دنیای واقعی کار می کنند.

این حق اختراع علاوه بر برنامه های کاربردی هدست و چیزهایی که به طور بالقوه می تواند انجام دهد، از جمله استفاده از "سنسورهای سر"، "سنسورهای ابرو" و "سنسورهای فک پایین" برای کمک به خواندن کلیت چهره و ردیابی دست، سنسورهای روشنایی دقیق نیز می توانند در یک تنظیم مشابه اجرا شوند.

 

همه اینها به یک چشم انداز منحصر به فرد می انجامد که می تواند به اپل اجازه دهد تصویری از دنیای واقعی را از طریق هدست، به جای پوشش اطلاعات بر روی آن، مانند HoloLens مایکروسافت، طراحی کند. یک نسخه از هدست شامل دوربین هایی است که برای ضبط یک فید مستقیم ویدئویی، که هدست می تواند برای ایجاد اشیاء کامپوزیتی که برای نمایش در واقعیت مجازی (VR) دیده می شود، مورد استفاده قرار گیرد.

البته، اپل تا به حال تأیید نکرده است که این تکنولوژی را برای چنین محصولاتی استفاده کنید که تا امروز به نفع همه است. در حقیقت، فروشندگان هنوز در بخش AR و VR هیچ چیز اعلام نکرده اند. اما با توجه به این که فیس بوک در حال ساختن هدست های VR با استفاده از ردیابی چهره داخلی برای ارتباطات از طریق کارت های مجازی می باشد، اپل به دنبال پیروی از آن و یا غول رسانه های اجتماعی به پانچ تبدیل می کند. اپل توانایی استفاده از فن آوری های مختلف را دارد، به ویژه با استفاده از آناتومی Animoji و Memoji، که مردم می توانند از آن برای ایجاد پیام های صوتی و بیاناتی استفاده کنند که خودشان تقلید می کنند.

با این حال، در 11 ژوئیه، DigiTimes گزارش داد که اپل دیگر این محصولات را توسعه نمی دهد. اپل هیچ گونه بیانیه ای در مورد این موضوع اعلام نکرده است. اما با این نوع از اختراع های جالب توجه که به طور مداوم هستند، دشوار است تعجب نکنید دقیقا چه چیزی در مورد XR وجود دارد.










 
منبع خبر : tomshardware
  • 02 مرداد 1398
  • َAghasi - Admin
  • 935
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025