Corsair حافظه Vengeance LPX DDR4 را برای نسل سوم AMD Ryzen رونمایی کرد

Corsair روز پنجشنبه سریع ترین کیت حافظه خود را به نام Vengeance LPX DDR4 با هدف علاقه مندان به عملکرد بیشتر با فرکانس 4866 مگاهرتز منتشر کرد. کیت جدید 16 گیگابایتی (2 برابر 8 گیگابایت DIMM) از محدوده حافظه Vengeance LPX DDR4 اکنون در دسترس است که دارای زمان تأخیر CL18 (26-26-46) و ولتاژ 1.5V است.
ماژول ها به طور خاص برای سیستم عامل های سازگار با Ryzen 3000 و X570 AMD تست شده اند، اگرچه می توانند با رایانه های شخصی مبتنی بر Intel نیز کار کنند.


 

دمای ماژول های حافظه فوق العاده سریع حتی در هنگام اجرای کامل در جلسات طولانی، با استفاده از پنکه هوایی Vengeance برای خنک کردن مستقیم ماژول های حافظه، موجود به رنگ نقره ای، آبی یا قرمز در دسترس هستند تا با سبک سیستم شما مطابقت داشته باشد.
این لوازم جانبی در کیت 16 گیگابایتی جدید گنجانده شده است.


DIMM های خنثی شده متکی به دستگاههای DRAM انتخاب شده از میکرون و همچنین PCB ده لایه سفارشی کورسیر هستند. در همین حال، از آنجا که UDIMMها دارای XMP 2.0 SPD هستند، می توانند با سیستم عامل های مبتنی بر Intel Z390 در DDR4-4800 نیز همکاری کنند.


برای گیمرهای رایانه ای که به دنبال روشن کردن سیستم های خود و در عین حال عملکرد فوق العاده ای هستند، کورسیر همچنین کیت 16 گیگابایتی Vengeance RGB Pro DDR4 با فرکانس 4700 مگاهرتزی و زمان تاخیر CL19 را ارائه می دهد.
کیت RGB Pro نمی تواند مجهز به فن باشد، اما همچنان همان تراشه های DRAM، یک PCB سفارشی، مشخصات XMP 2.0 و پخش کننده گرمای آلومینیومی را در خود جای می دهد.

همچنین
هر ماژول حافظه دارای ده LED جداگانه RGB قابل تنظیم است که از طریق نرم افزار CORSAIR iCUE برای رنگ های تقریبا بدون مرز و جلوه های چند لایه پویا قابل برنامه ریزی هستند که می توان با روشنایی در همه اجزای سازنده و دستگاه های CORSAIR همگام سازی کرد.


کیت حافظه 16 گیگابایت Vengeance LPX DDR4-4866 کورسیر اغراق نکنیم، گران است. در ایالات متحده این کیت 984 دلار قیمت دارد، در حالی که در اروپا 1،064،99 یورو قیمت دارد.

 

نکته ای در مورد کیت های حافظه Vengeance LPX DDR4-4866 و Vengeance RGB Pro DDR4-4700 وجود دارد. AMD و همچنین ناظران شخص ثالث گفته اند که پردازنده های Ryzen 3000 بالاترین عملکرد زیر سیستم را در هنگام فرکانس های Infinity (fClk)، کنترل کننده حافظه (uClk) و DRAM (mClk) نشان می دهند. (یعنی، نسبت fClk به mClk در 1: 1 تنظیم شده است).

که این می تواند یک مسئله باشد، زیرا چند پردازنده Ryzen می توانند از چنین ساعتهای fClk بالا پشتیبانی کنند. بنابراین استفاده از ماژول های حافظه فوق العاده سریع DDR4 (به عنوان مثال، DDR4-4000 +) ممکن است در بسیاری موارد نامطلوب باشد. گفته می شود، هنوز مشخص است که کیت های DDR4-4700 و DDR4-4866 Corsair چه مزایایی به همراه خواهد داشت.

"رایمار گوتزه" مدیر ارشد محصولات حافظه در کورسیر گفت:
 

             ما هیجان‌زده‌ایم از این که کورسیر اولین کسی باشد که این سرعت بی‌سابقه DRAM را به بازار می‌آورد. پیروی وفادارانه ما از انتظارات علاقه‌مندان به کامپیوتر باعث که همیشه تلاشمان را برای طراحی اجزای رده بالا، گسترش دهیم. ما برای چیزی کمتر از انتظار راحت نمی‌نشینیم.


متاسفانه، هیچ جزئیاتی درباره تراشه های داخلی حافظه در دست نیست. اما حافظه‌های CORSAIR VENGEANCE LPX DDR4 و VENGEANCE RGB PRO DDR4 بلافاصله از فروشگاه اینترنتی کورسیر و شبکه جهانی خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مجاز کورسیر قابل دسترسی است. این حافظه‌ها دارای ضمانت دو ساله خدمات مشتری و شبکه پشتیبانی فنی جهانی کورسیر هستند.










 
منبع خبر : hexus.net
  • 23 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 729
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025