سرفیس لپ تاپ 3 ممکن است با پرازنده هشت هسته‌ای رایزن AMD معرفی شود

مایکروسافت در رویداد 2 اکتبر (دهم مهرماه) لپ تاپ جدید سرفیس 3 را با بهره‌مندی از پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای AMD، به بازار معرفی می کند که انتظارات زیادی برای راه اندازی لپ تاپ جدید داریم که به نظر می رسد از همیشه قدرتمندتر است.
به گفته وبسایت آلمانی WinFuture، این لپ تاپ جدید با در اختیار داشتن پردازنده های AMD، از سری Surface به روز می شود. و حتی ممکن است یک پردازنده هشت هسته ای ارائه دهد.


 


ما گفته های پیشین مایکروسافت Intel را با AMD در سرفیس لپ‌تاپ 3 شنیده ایم، اما این اولین پیشنهاد پردازنده های هشت هسته ای AMD است که در لپ تاپ ظاهر می شوند.
این نه تنها یک حرکت بزرگ برای مایکروسافت محسوب می شود، بلکه احتمال دارد ردموندی‌ها دستگاه‌های پرچم‌دار خود را نیز به‌ جای عرضه با پردازنده‌های آیس لیک اینتل، با پردازنده‌های AMD به بازار عرضه کنند. 

در این گزارش نیز به تعدادی از مدل های مختلف سرفیس لپ‌تاپ 3 اشاره شده است که همگی دارای نمایشگرهای بزرگتر از 15 اینچ هستند. مشخصات آنها از پردازنده های چهار هسته ای رایزن تا مدل هشت هسته ای فوق الذکر، با یک مدل hexa-core نیز برخوردار است. لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت همچنین با حافظه‌ی رم 8 یا 12 یا 16 گیگابایتی معرفی می‌شوند و بین 1000 تا 2،400 دلار قیمت خواهند داشت.  









 
منبع خبر : techradar
  • 02 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 754
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025