شاتل از Nano کامپیوتر با رزولوشن 4K و اندازه جدید Palm رونمایی کرد

شركت شاتل، رهبر جهانی در فناوری رایانه ای با فرم های كوچک، امروز جدیدترین Nano PC سری NC10U را معرفی كرد. سری NC10U با استفاده از پلت فرم جدید Intel Whisky Lake ULV، یک رایانه کوچک به اندازه کف دست با رزولوشن 4K با توان عالی و کم مصرف برای انواع مختلف کاربری ها از جمله خانه، محل کار می باشد.

سری NC10U با مجموعه ای از پردازنده های هشت هسته ای اینتل ULV از Core i5 ،Core i3 ،Celeron تا Core i7 همراه است و از حافظه دو کاناله با حداکثر 32 گیگابایت DDR4 پشتیبانی می کند. این سیستم با داشتن فن آوری 8 ژنراتور، ضمن ارائه بهبود قابل توجهی در عملکرد، باعث کاهش مصرف انرژی می شود. سری NC10U دارای اتصالات HDMI 2.0a و DisplayPort برای پشتیبانی از نمایشگرهای صفحه نمایش دوگانه برای افزایش بهره وری است. به علاوه با در دسترس بودن با HDMI 2.0a، سری NC10U پخش صافی از محتوای 4K و فیلم های 4K HDR را نیز به همراه دارد.


 

با وجود کوچک بودن سری NC10U، از تعداد اتصالات آن کاسته نشده است. این دستگاه I/Os چندگانه را برای ارتباط با لوازم جانبی ارائه می دهد، از جمله دو پورت USB2.0، دو پورت USB 3.2 Gen1 (Type A x1, Type C x1)، پورت M.2 و RS232، SATA 6 Gbps، کارت خوان SD، اینتل Giga LAN و ماژول Wi-Fi داخلی. همچنین یک پورت USB Type-C داخلی، راحتی بیشتر و بدون جهت گیری مورد نیاز برای شاخه ها را به کاربران می دهد.

علاوه بر این، هنوز هم فضای کافی برای انعطاف پذیری انبساط وجود دارد. سری NC10U از یک طراحی مکانیزم جدید استفاده می کند که از یک هارد 2.5 اینچی با ارتفاع 15 میلی متر و همچنین یک فضای M.2 برای سرعت بالا NVMe SSD یا سایر دستگاه های سازگار پشتیبانی می کند.

 
 

سری NC10U ساخته شده برای کاربردهای مختلف، سازگار با VESA است و می تواند در پشت صفحه نمایش نصب شود یا به صورت ناچیز در بالای دسکتاپ قرار گیرد. به لطف فن آوری خنک کننده لوله حرارتی شاتل، این سری 24/7 دارای مجوز است و به خصوص آرام و خنک اجرا می شود، حتی در محیط های با حداکثر دمای 50 درجه سانتیگراد.










منبع خبر : techpowerup
  • 08 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 760
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025