کمپانی SeaSonic پاورهای Fanless Premium را معرفی کرد

SeaSonic در اواخر هفته گذشته سه PSU بدون فن را تحت سری Prime Fanless معرفی کرد. این شرکت نخستین خط تولید Fanless TX خود را با قدرت تیتانیوم  700 وات، مدل جدید Prime Fanless TX-700 گسترش داده است.
این سری در صدر سری هایی قرار دارد که از زمان آغاز کار در سال 2017 توسط یک مدل 600 واتی رهبری شده است. TX-700 کابل کشی کامل ماژولار، بیش از 95٪ بازده با 230 ولتاژ ورودی و APFC را ارائه می دهد. و رایج ترین محافظ الکتریکی و اتصال که شامل دو عدد 8 پین EPS، چهار پین 6+2 PCIe و دوازده اتصال دهنده SATA است.


 
 

 


فن پرانتزی PRIME 600 Titanium از فن آوری بدون فن استفاده می کند، که سر و صدای فن را به طور کامل از بین می برد و عملکرد واقعی سایلنت را تضمین می کند.
این واحد نه تنها به 80PLUS تیتانیوم امتیاز داده است، بلکه دارای بالاترین توان تولید در بازار منبع تغذیه بدون فن در حال حاضر است. منبع تغذیه در هر موقعیتی که خواهان سکوت تجهیزات باشد ایده آل است. اجزای با کیفیت بالا در داخل و طراحی مدار نوآورانه منجر به تولید انرژی پایدار می شوند. کابل های کاملا ماژولار امکان مدیریت بهتر کابل در مورد کامپیوتر را فراهم می کنند.


 


در ادامه، SeaSonic خط PSU های برتر خود را با 80 مدل پلاس و 450 ولت دارای Prime Fanless PX از 80 پلاس پلاتین مجوز داد.
شما تقریبا همان ویژگی الکتریکی سری Fanless TX را دارید، اما با کارایی تقریبا 93٪ در 230 ولتاژ ورودی وجود دارد. شما هنوز دو اتصال 8 پین EPS دریافت می کنید، اما تنها دو قدرت 6+2 پین PCIe و هشت قدرت SATA دارید. شرکت SeaSonic در حال پشتیبان گیری از خطوط نخست Prime Fanless TX و PX با ضمانت محصول 12 ساله پیشرو در صنعت است که احتمالا با این واقعیت پشتیبانی می شود که این PSU ها هیچ قسمت متحرک ندارند.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 12 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 707
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025