ASRock کارتهای گرافیک Radeon RX 5500 XT Challenger ITX 8G را ارائه داد

ازراک پیشرو جهانی مادربرد، کارت گرافیک و تولید کننده رایانه های کوچک سری کارت های گرافیک Radeon RX 5500 XT Challenger ITX 8G را راه اندازی کرد. کارت گرافیک که از معماری پیشرفته 7 نانومتری AMD RDNA برخوردار است، دارای واحدهای جدید محاسباتی است که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد و برای جلوه های بصری بهتر مانند نورپردازی حجمی، اثرات تاری، عمق میدان و سلسله مراتب کش چند سطحی برای کاهش تاخیر و بازی های بسیار پاسخگو بهینه شده است.
 
کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT Challenger ITX 8G بازی 1080p را به سطح بعدی می رساند و بازی های AAA با قابلیت اطمینان بالا را تا 60 FPS و بازی های e-Sports با حداکثر 90 FPS ارائه می دهد. Radeon RX 5500 XT Challenger ITX 8G به حداکثر 8 گیگابایت حافظه پر سرعت GDDR6 و پشتیبانی از PCI Express 4.0 برای حداکثر عملکرد بازی، راندمان استثنایی و ارزش خارق العاده مجهز است. بر اساس معماری RDNA، کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT Challenger ITX 8G ساعت GPU پایه / بازی / تقویت را در 1607/1717/1845 مگاهرتز فراهم می کند. علاوه بر این، فناوری های شفاف سازی Radeon ،FidelityFX ،Radeon Anti-Lag و Radeon FreeSync حداکثر عملکرد و تجربیات بازی را بهبود بخشیده اند.









 
منبع خبر : techpowerup
  • 28 فروردین 1399
  • َAghasi - Admin
  • 674

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025