کمپانی MSI مادربردهای متحد MEG Z490 Unify و MEG Z490I را معرفی کرد

MSI، تولید کننده پیشرو در جهان مادربرد، با افتخار جدیدترین مادربردهای سری Z490 با نام های MEG Z490 UNIFY و MEG Z490I UNIFY را معرفی کرد. به نظر می رسد هوشمندانه، آن را به کاربرانی اختصاص داده است که چیزی غیر از RGB را ترجیح می دهند، طرح سیاه با میلار اژدهای برجسته و سمبل یک تصویر مرموز و با کیفیت بالا و بدون LED های زائد.

ام اس آی این مادربردها را برای علاقه مندان به بازی های سخت افزاری طراحی کرده است. با تاکید بر ارزش واقعی مادربرد و تقویت نه تنها راه حل حرارتی بلکه قدرت، ترکیبی از طرح ممتاز MSI، طراحی توان دیجیتال و تنظیم اختصاصی Mirrored Power، سری MEG UNIFY برای چالش پردازنده های سطح بالا آماده است.

تمام سری های Z490 از جمله مادربردهای UNIFY آماده PCI-E Gen 4 هستند. با اتخاذ تنه از قطعات، افزایش چیدمان در طرح و طراحی PCB اختصاصی برای راه حل PCI-E Gen 4، مادربردهای سری Z490 ام اس آی از پهنای باند بالاتر و سرعت انتقال سریعتر اطمینان می یابند.

 
 

محلول حرارتی برجسته
روح مادربردهای UNIFY آزاد سازی واقعی برای گیمرهای سنگین و کاربران قدرت است. راه حل پیشرفته خنک کننده برای هر دو مادربرد UNIFY به رونق بخشیدن به عملکرد پردازنده نسل 10 اینتل کمک می کند. طراحی هیت سینک با فن بلبرینگ دوتایی، پوشش آلومینیومی با بخاری تمیز، لوله متصل به لوله حرارتی با پد حرارتی 7W/mK و M.2 Shield Frozr همگی اطمینان می دهند
که عملکرد شدید در اثر درجه حرارت زیاد نگران کننده نخواهد شد.

طراحی قدرت فوق العاده
برای پشتیبانی کامل از پردازنده سطح بالای اینتل با حداکثر 10 هسته، هر دو مادربرد UNIFY VRM تهاجمی را با طراحی توان دیجیتال و بالاترین کیفیت قطعات با قدرت هوشند 90A اتخاذ می کنند. MEG Z490 UNIFY دارای فازهای باورنکردنی 16 + 1 با تنظیم منحصر به فرد قدرت آینه ای است که تحویل قدرت یکسان را در هر مرحله دو برابر تضمین می کند. برای نسخه Mini-ITX، طراحی فاز مستقیم نیرو محدودیت اندازه PCB آن را می شکند، و این امر را به عنوان رکوردشکن جهانی آماده می کند!

آخرین اتصال
برای گیمرهایی که تاکید زیادی روی عملکرد بالا دارند، مادربردهای سری MSI UNIFY انتقال سریع 2.5G LAN با راه حل Wi-Fi 6 AX و نیز جدیدترین اتصال سیم و بی سیم را ارائه می دهند. اختصاصی برای MEG Z490I UNIFY، درگاه Thunderbolt 3 سریعترین و همه کاره ترین اتصال را به هر بخش، صفحه نمایش یا داده های دارای سرعت انتقال تا 40 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهد و یک پورت فشرده را ایجاد می کند که واقعا این کار را انجام می دهد. Triple Turbo M.2 در MEG Z490 UNIFY سرعت انتقال حداکثر 32 گیگابایت بر ثانیه را برای آخرین SSD ها فراهم می کند. همچنین از Shield Frozr برای محافظت از M.2 SSD در عین جلوگیری از ضربات، باعث سریعتر و پایدار تر شدن آنها می شود.

 

 
 
 
 

برای اطلاعات بیشتر، به صفحات محصول MEG Z490 UNIFY و MEG Z490I UNIFY مراجعه کنید.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 22 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 756

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025