Lenovo هدست مستقل Mirage VR S3 را با ThinkReality معرفی کرد

در جریان کنفرانس آنلاین اجلاس جهانی VR/AR، لنوو آخرین افزودن به سبد خرید از راه حل های واقعیت مجازی تجاری (VR)، هدست Mirage VR S3 با ThinkReality را معرفی کرد. راه حل جدید VR برای شرکت در طی سخنرانی اصلی ناتان پتیجوهن، بازرگانی AR/VR Lead، گروه دستگاه های هوشمند Lenovo، پرده برداری شد.

Mirage VR S3 یک هدفون همه در یک است که در رابطه با Pico Interactive، یک شرکت فناوری جهانی ساخته شده است و توسعه راه حل های نوآورانه VR و شرکت است.
لنوو Mirage VR S3 که بطور خاص برای شرکت طراحی شده است، از نمایشگر 4K برای تصاویر واضح تر، کنترل هندزفری برای استفاده با یا بدون کنترلر ارائه شده و صفحه تمیز و بهداشتی صورت مناسب برای استفاده انبوه برخوردار است. هدفون جدید VR ساخته شده با صوتی یکپارچه و حداکثر سه ساعت عمر باتری، دارای وزن سبک و آماده برای مقیاس در شرکت است.

هدست Mirage VR S3 توسط پلتفرم نرم افزاری ThinkReality لنوو پشتیبانی می شود. ThinkReality جزء اولین سیستم عامل های AR/VR دستگاه و Cloud-agnostic است که مشتریان تجاری را قادر می سازد با پشتیبانی جهانی، استقرار و مدیریت برنامه ها و مطالب را در مقیاس جهانی مدیریت کنند. ThinkReality با استفاده از ابزارهای مدیریتی قدرتمند، ادغام شرکتها و یک درگاه IT قدرتمند، امکان مدیریت برنامه ها و دستگاه های کاربر را به مشتریان سازمانی می دهد.

پلتفرم ThinkReality یک مسیر اثبات، مقیاس پذیر و ساده از اثبات مفهوم گرفته تا بهره وری برای برنامه های کاربردی AR/VR را فراهم می کند. با استفاده از توابع از پیش ساخته و منطق برنامه، پلتفرم ThinkReality به مهندسان این امکان را می دهد تا برنامه های پیشرفته تر و آسان تری بسازند.

 

با استفاده از VR در Enterprise
VR در این شرکت برای توانمندسازی نسل جدیدی از کارگران با ارائه سناریوهای آموزشی در محیط های امن و قابل تکرار استفاده می شود. VR تجربیات همه جانبه ای را ارائه می دهد که از نزدیک وظایف شغلی و موقعیت هایی را منعکس می کند تا کارمندان بتوانند تخصص خود را به طور مؤثرتر، کارآمدتر و با هزینه کمتری بدست آورند.

مطالعات نشان می دهد که آموزش کارمندان از طریق VR در مقابل وسایل سنتی منجر به افزایش سطح احتمالی بالاتر و افزایش عملکرد می شود.

ناتان پتیجوهن گفت: "VR به دستیابی بهتر و سریعتر آموزش با هزینه کمتر کمک می کند. مشتریان شرکت ما به دنبال راه حل هایی برای ایجاد و فعال کردن نیروی کار جهانی ماهرتر و کارآمدتر هستند. آنها به طور فزاینده ای به دنبال راه حل های برتری مانند VR و AR هستند که توسط سکوی انعطاف پذیر ThinkReality برای مقیاس برنامه های کاربردی در سطح سازمانی پشتیبانی می شوند."

 

بالاترین سطح پشتیبانی
جدیدترین خدمات ارائه دهنده لنوو، پشتیبانی Integrated Solutions (LISS)، الحاق پرتفوی خدمات، که در راه حل جدید VR تجاری جاسازی شده است. گنجاندن استاندارد در Mirage VR S3، و تمام راه حل های موجود در پلتفرم ThinkReality، برنامه LISS خدمات جهانی پایان تا پایان است که از سخت افزار، نرم افزار و خدمات مربوطه پشتیبانی می کند تا یک سطح پیشرفته از مراقبت را در طول چرخه عمر راه حل ارائه دهد. با استفاده از این برنامه، تکنسین ها و مهندسین خبره پشتیبانی بدون دردسر برای کل راه حل لنوو از جمله یک خط تلفن اختصاصی برای دسترسی سریع، یک نقطه تماس تنها برای قطعنامه های سریع تر، مدیریت پرونده های فعال و کمک به پایداری را ارائه می دهند.

لنوو برای پشتیبانی از نیازها و تلاشهای پیشرفته مشتریان، منابع قابل توجهی را برای توسعه راه حلهای شغلی در حال توسعه قرار می دهد. این راه حلها به یک مدل پشتیبانی بالا نیاز دارد، مانند Integrated Solutions Support، فراتر از محصولات فردی است و در عوض بر مدیریت موضوعات پیچیده تمرکز دارد. گانش راگو، مدیر راه حلها و خدمات فن آوری در حال ظهور Lenovo، می گوید: "در کل راه حل برای جلوگیری از خرابی و ایجاد تجربه بهتر مشتری."

قیمت گذاری و در دسترس بودن
Lenovo Mirage VR S3 سه ماهه سوم امسال در آمریکای شمالی، چین، ژاپن، انگلستان، فرانسه و اسپانیا موجود است. برای کسب اطلاعات و قیمت شرکت، با نماینده Lenovo خود تماس بگیرید یا از وب سایت بازدید کنید. در آمریکای شمالی، قیمت هدست Mirage VR S3 لنوو زیر 450 دلار است.










منبع خبر : techpowerup
  • 13 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 767

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025