کارت گرافیک سافایر Radeon RX 5600 XT Pulse BE، کوچکتر از اصلی

کمپانی سافایر با قیمت جدید، RX 5600 XT Pulse BE یک نوع کارت گرافیک بهینه سازی شده از Radeon RX 5600 XT Pulse خود را معرفی کرد. این کارت از نظر ظاهری کوچکتر از مدل اصلی RX 5600 XT Pulse است که تا حد زیادی بر اساس طراحی بورد کارتهای سری Pulse RX 5700 است. کارت جدیدتر 23.05 سانتی متر طول و 12.25 سانتی متر عرض دارد، در مقایسه با کارت اصلی که، 25.4 سانتی متر طول و 13.5 سانتی متر عرض دارد. کارت جدید نیز کمی باریک تر و دقیقا 4 سانتی متر (کمی کمتر از 2 شکاف ضخامت) دارد، در حالی که پالس اصلی دارای ضخامت 4.65 سانتی متر است (کمی بیشتر از 2 شکاف ضخامت).
 
Sapphire در مناطق مختلفی از کاهش هزینه ها وجود دارد. برای شروع، در حالی که قطر دو فن از محلول خنک کننده Dual-X در 100 میلی متر بدون تغییر است، هیت سینک زیرین به وضوح باریک تر است و از طراحی دیگری متفاوت از کارتهای اصلی پالس استفاده می شود. دوم اینکه، PCB نسبت به خود کولر کوتاه تر است و طراحی کاملا متفاوتی نسبت به پالس اصلی دارد. ثالثا، کارت فاقد بایوس دوگانه است.

سرانجام، کارت فاقد ویژگی Quick-Connect هستند که این امکان را به شما می دهد تا آنها را تمیز کنید.
خوشبختانه، کارت جدید Pulse BE به مشخصات OC تغییر یافته AMD برای RX 5600 XT از جعبه می چسبد، بنابراین نیازی به زحمت به روزرسانی های BIOS ندارید. این ساعت در ساعت های بازی 1560 مگاهرتز، تا ساعت های تقویت شده تا 1620 مگاهرتز و حافظه 14 گیگابیت بر ثانیه (مؤثر GDDR6) قرار دارد. این شرکت قیمت گذاری را فاش نکرد، اگرچه انتظار داریم این کارت بسیار نزدیک به مبلغ 279 دلار برای RX 5600 XT قیمت اولیه نزدیک باشد.


 



















 
منبع خبر : techpowerup
  • 18 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 818

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025